środa, 31 grudnia 2014

~002 Drugi i trzeci dzień Skinny Girl Diet

Hej! ♥
Przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta, ale pokłóciłam się z mamą i potem po prostu nic mi się nie chciało... Masakra. Nie lubię się kłócić ;-;.

Btw życzę wam udanego nowego roku! Obyśmy wszystkie schudły do wakacji ;).

Bilans:
- dwie grzanki 145 kcal
- ryż z jabłkami 153 kcal
- 1/4 papryki, kawałek ogórka
razem: 298 kcal na 300 kcal

Dzisiaj nic nie jadłam, bo mi się nie chciało hihi ^^. Rodzeństwo zajada słodycze na sylwestra, a ja popijam herbatę :>. Taki nowy rok zawsze spoko :D.


Co do postanowień nowo rocznych:
1. Schudnąć.
2. Być milsza, nie przeklinać.
3. Nauczyć się przygotowywać pyszne potrawy.

Nie jest tego dużo, ale mam zamiar zaliczyć wszystkie punkty ;).
Trzymajcie się! ♥

5 komentarzy:

  1. Nie jesteś zmęczona po całym dniu nie jedzenia? ;--; Postanowień nie masz dużo, ale na pewno wszystkie uda ci się osiągnąć <3 Szczęśliwego nowego roku :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żebyś spełniła wszystkie swoje postanowienia w Nowym Roku :)
    Powodzenia
    Ładny bilans.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny bilans, postanowienia noworoczne konkretne, mam nadzieję, że uda Ci się spełnić je wszystkie.
    Trzymaj się i powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, po pierwsze nie możesz dać się żadnej pokusie i trzymaj się w swoich postanowieniach ;)
    Wróciłam na bloga i zapraszam na moją nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie znalazłam Twojego bloga . Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :* http://socjopatk-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń