poniedziałek, 29 grudnia 2014

~001 Powitanie ♥♥♥

Cześć!
Na wstępie krótko o mnie i o moich celach. Uważam, że moje imię nie jest istotne, a więc przejdźmy do wieku i celów: mam aktualnie 15 lat i ważę 56 kg przy 158 cm wzrostu. Chcę mieć natomiast 45 kg. To jest mój cel i jego się trzymam. Dzisiaj zaczęłam SGD :). Poszło dobrze, więc jestem pozytywnie nastawiona na kolejne dni.

Każdy pewnie zna, ale wstawię :D.
Chciałabym dobić 50 kilogramów na początku kwietnia (wyjeżdżam do Londynu na dwa tygodnie), a mój cel chciałabym osiągnąć w lipcu c:.

Dzisiejszy bilans:
- dwa jabłka (małe) 100 kcal
- miska ryżu 300 kcal
- cztery marchewki 48 kcal
razem: 400 kcal

Tak, tak owoce liczę ;p. Natomiast nie będę liczyć warzyw, nie są tak kaloryczne jak owoce i można jeść je praktycznie bez liku, ponieważ są bardzo zdrowe.
Będę się ważyć w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca. Ćwiczenia także będę wykonywać (dzisiaj byłam zmęczona łażeniem po mieście ._.)
Trzymajcie za mnie kciuki dziewczyny! Życzę wam miłej nocki ;*.


10 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy podobne cele ;) Życzę powodzenia z nową dietą. Trzymam za Ciebie kciuki!! Mam nadzieję, że 2015 okaże się być dla Ciebie wspaniałym rokiem *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans :D Myślałaś może, aby przejść na HSGD ? Zagłodzić można się zawsze, ale po tym szybciej przytyjesz ;/ W każdym bądź razie życzę ci powodzenia i wytrwałości w diecie :D Pozdrawiam, Anna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na SGD.Trzymam kciuki, żeby udało Ci się osiągnąć Twoje wymarzone 45 kg. dzisiejszy bilans ładniutki. Tak trzymaj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No to witamy w naszym świecie!
    Naprawdę bardzo ładny bilans
    jeśli wyznaczyłaś sobie cele, wystarczy je tylko zrealizować
    więc trzymam za Ciebie mocno kciuki i dodaję do obserwowanych;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bilans!
    Mam nadzieję, że uda Ci się na SGD
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. No no , ładny bilansik..
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy w naszym świecie <3
    Idzie Ci naprawdę świetnie!
    Trzymaj się *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bilans.
    Napewno ci się uda wykonać postanowione cele.
    Będę trzymać kciuki, żeby szło Ci jak najlepiej.
    Londyn moje marzenie :)
    Powodzenia.
    http://trudnadrogadoperfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam cel, trzymaj się skarbie. :* też jestem na sgd, byłaś już na niej kiedyś? Zajrzyj do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy podobny cel kochana, tyle że jestem 2cm wyższa. Też próbowałam SGD ale mi nie wyszła. Trzymam kciuki, zapraszam do siebie i dodaję do obserwowanych***

    OdpowiedzUsuń