piątek, 2 stycznia 2015

~004 5 dzień Skinny Girl Diet

Cześć kochane!
Jak wam dzień minął? Ja byłam na zakupach praktycznie cały dzień, ponieważ obudziłam się o 11. Kupiłam sobie T-shirt, rozmiar XS. Dzisiaj coś zjadłam, a dokładniej chińszczyznę, ale nie bójcie się - nie żaden fast food, tylko taką z restauracji. Zdrowy ryż z odrobiną warzyw. Brałam porcję na wynos, która jest śmiesznie mała, już mam więcej ryżu, kiedy robię go sobie w domu lolz. Strzelam, że moja chińszczyzna miała z około 350 kcal, ale dałam już jej 450 kcal, aby nic więcej nie jeść.  Kupiłam też sobie trochę dietetycznego jedzenia, za które jutro się zabiorę. Chyba na prawdę schudłam muszę ciągle chodzić z paskiem, spodnie praktycznie ze mnie zlatują... Moje spodnie za 40 euro ;-;...

Bilans:
- chińszczyzna 450 kcal
razem: 450 kcal na 450 kcal

Miłej nocy wam życzę <3.

10 komentarzy:

  1. Piękny bilans, miło wiedzieć że ktoś jeszcze jest na sgd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No bilans świetny ! Gratuluję schudnięcia i powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bilans <3
    Gratuluję schudnięcia i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bilans ;)
    Gratuluję zakupu bluzki w rozmiarze xs. Sama najczęściej kupuję s-kę. A co do zlatujących spodni - to tylko dowód na to, że naprawdę chudniesz! Tak trzymaj ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeer bilans <3
    Może daj je do szewca żeby ci je zwęził, zmniejszył , czy coś w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana.!
    XS No ładnie : *
    Cieszę się , że idzie Ci tak dobrze.
    Zakupy udane .
    Bardzo dobrze c:
    Każdy zasługuje na odrobinę rozrywki .
    Gratuluję bilansu .
    Trzymaj sie c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bilansu i oby tak dalej :D Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. XS super! U mnie waha się S/M. Jesteś niesamowita :) i gratuluję bilansu. zapraszam do mnie,jestem świeżym motylkiem i szukam porad u doświadczonych koleżanek. Proanawspierajmysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. XS super! U mnie waha się S/M. Jesteś niesamowita :) i gratuluję bilansu. zapraszam do mnie,jestem świeżym motylkiem i szukam porad u doświadczonych koleżanek. Proanawspierajmysie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń